1)    Cand este programata sa inceapa activitatea in cadrul intreprinderii simulate S.A.I. PROfin?

In perioada martie-aprilie este programata amenajarea si dotarea sediului PROfin, situat la parterul cladirii Moxa.
La inceputul lunii Mai se vor desfasura sesiunile de training pentru membrii intreprinderii simulate, urmand ca imediat sa demareze activitatea PROfin.

2)    In cazul in care voi fi selectionat(a), cate ore de activitate voi desfasura in cadrul PROfin si pe ce perioada?

Studentii selectionati vor activa in cadrul intreprinderii simulate in perioada Mai – Iunie 2012, precum si in perioada Noiembrie-Decembrie 2012, in cursul semestrului I din anul universitar 2012-2012. Pentru o buna intelegere a a activitatilor si proceselor departamentelor intreprinderii simulate, fiecare student va petrece aproximativ 10 ore pe saptamana.

3)    Care sunt resursele la care vor avea acces membri intreprinderii simulate?

Spatiu dedicat situat la parterul cladirii Moxa, echipament hardware (15 statiide lucru), software de specialitate (platforma de tranzactionare pusa la dispozitie de partenerul BRD si o licenta REUTERS), literatura de specialitate, vizite de studiu la diferite institutii implicate in activitatea pietelor financiare; de asemenea, studentii care isi selectionati pentru a activa in cadrul S.A.I. PROfin vor beneficia si de o subventie financiara pentru activitatea desfasurata.

4)    In ce consta sistemul de job-rotation?

Fiecare student selectat in cadrul intreprinderii simulate va avea ocazia sa participe succesiv la activitatile tuturor celor cinci departamente functionale. Rotatia studentilor va avea loc pe baza unui "calendar de rotatie intre departamente" convenit ulterior intre studenti si membrii Comitetului de Tranzactionare si Supraveghere.

5)  Cum va avea loc interactiunea cu specialistii pietei de capital?

Interactiunea dintre studenti si mediul profesionist al pietei de capital va avea loc prin intermediul Comitetului de Tranzactionare si Supraveghere, dar si prin desfasurarea de seminarii de specialitate si vizite de studiu la institutii financiare din domeniul pietei de capital.

6)  Cine face parte din Comitetul de Tranzactionare si Supraveghere si ce rol are acesta?

Din Comitetul de Tranzactionare si Supraveghere fac parte specialisti din domeniul pietelor financiare si profesori din cadrul ASE. Rolul acestuia este acela de a supraveghea, coordona si indruma studentii participanti la activitatile operationale ale intreprinderii simulate.

7) Ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a fi coordonator al unui departament functional?

Pentru a dobandi statutul de coordonator al unui departament functional, trebuie sa ai calitatea de "angajat" al intreprinderii simulate si sa faci dovada cunoasterii notiunilor teoretice de baza legate de piata de capital. In ceea ce priveste a doua conditie, se are in vederea organizarea unei verificari scrise (test), ulterior selectarii celor 35 de membri ai intreprinderii simulate.

8) Daca nu sunt selectat in cadrul intreprinderii simulate, in ce alte activitati ale proiectului ma pot implica?

In afara de participarea in cadrul intreprinderii simulate, studentii pot beneficia de stagii de practica, consiliere privind insertia in piata muncii si pot participa la toate conferintele publice asumate ca rezultate de catre echipa de implementare in cadrul proiectului.